zaterdag 24 november 2012

vrijdag: hoe ?? de mama's en papa's zijn hier ook....

 
 
Vandaag had ik de mama’s en papa’s van mijn kaboutertjes uitgenodigd om te komen ontbijten. Maar eerst…… moet het ontbijt klaar gemaakt worden natuurlijk. Ik had vijf groepjes gemaakt met telkens een mama of papa bij.
Badr en zijn mama, de mama van Rayan en Maryam stonden in voor het fruit
 
Mohamed en zijn mama zorgde voor hetvers geperst fruitsap
 
Samen met Charline, Maxine en de papa van Jenifer hebben zij gezorgd voor overheerlijke Chocomelk








Eitjes bakken met de papa van Matisse.
 
 Er moesten natuurlijk ook veeeeeel boterhammetjes gesmeerd worden, maar natuurlijk zijn er ondertussen ook al een paar boterhammetjes verdwenen.... mmmm waar zouden die naartoe zijn??
In Rayan zijn buikje misschien??....
 
 
 
Tafel dekken
 

 
alles is klaar!!! tijd om te SMULLEN !! mmmm wat lekker!
 
 
Nadat onze buikjes lekker rond en gezond gevuld waren hebben we nog een beetje gespeeld en grappige foto’s getrokken.
 
 
 

 
Mijn kaboutertjes moesten ook nog een beetje werken, ze kregen van mij allemaal een bakje met hun foto in voor hun fruit in te leggen ( dat we dinsdag gemaakt hadden), maar dat moest nog versierd worden natuurlijk.
 
 
Mijn kaboutertjes moesten ook nog een beetje werken, ze kregen van mij allemaal een bakje met hun foto in voor hun fruit in te leggen ( dat we dinsdag gemaakt hadden), maar dat moest nog versierd worden natuurlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten